Linkowisko #95 | TECHNOFOBIA

Cześć!

Jak co weekend wrzucamy porcję newsów i artykułów, które nas zaciekawiły i uważamy, że warto je przeczytać. Do przeczytania w czwartek!

Maciej & Artur

🤖 Darmowy kurs tworzenia grafik AI w Midjourney

Mam dla Ciebie kompletnie darmowy kurs tworzenia super grafik AI za pomocą Midjourney. Ten kurs pozwoli Ci stworzyć wszystko czego zapragniesz pod kątem graficznym!

Od kilku miesięcy bardzo intensywnie wykorzystuję w mojej pracy Midjourney. Dzięki temu narzędziu stworzyłem setki grafik, które wykorzystuję w postach albo w prezentacjach. Uwielbiam możliwości kreatywne tego narzędzia.

Zanim stworzyłem swoją pierwszą grafikę nie wiedziałem nic - jak się zarejestrować, na co zwracać uwagę, co zrobić żeby moje grafiki były lepsze.

Teraz, po prawie ośmiu miesiącach mam poczucie, że poznałem tę platformę dość dobrze i umiem dzięki niej tworzyć fantastyczne rzeczy.

Chciałbym podzielić się swoją wiedzą z Tobą. Zupełnie za darmo, bez ukrytych haczyków. Tak samo jak publikuję wartościową wiedzę na Linkedin bez paywalla.

Dlatego, że chcę aby inni też uczyli się i mieli podobną wiedzę do mojej. Bez opłat czy subskrypcji. Bo ja też swoją naukę zaczynałem od darmowych źródeł.

Czego dowiesz się z tego kursu?

Być może słyszałaś / słyszałeś albo widziałeś jakie wspaniałe rzeczy można tworzyć za pomocą AI. Teraz ty też możesz zacząć to robić!

Nauczysz się czym jest Discord, jak założyć na nim konto, jak poruszać się na tej platformie. Pokażę Ci jak działają komendy Midjourney, jak eksperymentować z promptami i jak możesz wykorzystać zdjęcia czy grafiki już istniejące aby uczyć AI.

To wiedza jest dla każdego - niezależnie ile ma lat i jakiego typu ma doświadczenia z grafiką komputerową.

Poniżej jest link do formularza - zostaw w nim swojego maila a niebawem (bo cały czas pracuję nad nim i poprawiam) wyślę Ci gotowy kurs za pomocą którego opanujesz błyskawicznie możliwości Midjourney (niezależnie jakie masz doświadczenie w tworzeniu grafiki czy kodowania).

Ten kurs przeznaczony jest dla osób bez doświadczenia, stawiające pierwsze kroki z tworzeniem grafiki AI.

Najważniejsze artykuły i newsy, jakie wybraliśmy dla Ciebie: